Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 681 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
681 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
709 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
888 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
728 Kč
Není skladem

Krátký popis
Západozemí ochromila válka. Ze silného a sebevědomého království zůstaly jen trosky a z mocných rodů jsou nyní pouhé frakce, které bojují o přežití. Železný trůn sice stále láká další a další kandidáty, ale síla na jeho získání jim schází...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hostina pro vrány. Píseň ledu a ohně 4. je 758 Kč

Výběr knih autora George R.R. Martin

Zobrazit všechny knihy autora George R.R. Martin
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.