The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Adventures of Sherlock Holmes first introduced Arthur Conan Doyle's brilliant detective to the readers of The Strand Magazine, followed by a second set of stories, The Memoirs. In the twenty three tales collected here you have some of the best detective yarns ever penned.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes je 92 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.