A teď už bez legrace!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A teď už bez legrace! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A teď už bez legrace! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A teď už bez legrace! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A teď už bez legrace! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A teď už bez legrace! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
410 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je příjemné mít další knihu Miroslava Bartáka. V nakladatelské branži si mnohdy vydavatelé nejvíce lámou hlavu nad textem na zadní obálku, aby byl přesný, výstižný, lákavý. Nebo aby vysvětlil čtenáři, co to vlastně četl… Naštěstí ale existují i knihy jiné, kde stačí jen jméno autora. To je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A teď už bez legrace! je 421 Kč

Výběr knih autora Miroslav Barták

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Barták
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.