Abysme se nezbláznili

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 418 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abysme se nezbláznili koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abysme se nezbláznili koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abysme se nezbláznili koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
437 Kč
Není skladem

Krátký popis
V souvislosti s třicátým výročím změny režimu v naší zemi (1989) jsme připravili nevšední publikaci. Pojednává o neznámé stránce života jedné generace studentů, kteří byli vrženi do doby tragických politických změn v čase mezi Palachem a Chartou, jak říká podnázev knihy. Čas to byl sice mnohdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abysme se nezbláznili je 431 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Fibich, Pařík Martin, Schulz Martin
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.