Abeceda mzdové účetní 2013

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 648 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abeceda mzdové účetní 2013 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
648 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bestseller Abeceda mzdové účetní, který je určen pracovníkům, jež se zabývají především mzdovou a personální agendou, vychází letos již ve 23. vydání. Řeší nejen tato témata mzdového účetnictví Publikace je zaměřena zejména na tyto oblasti: •pracovněprávní problematiku, •zpracování mezd,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abeceda mzdové účetní 2013 je 648 Kč

Výběr knih autora Bořivoj Šubrt

Zobrazit všechny knihy autora Bořivoj Šubrt
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.