7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Užívat si jídlo, udělat si na něj čas a vychutnat si ho všemi smysly. Důležitá je však zároveň sebeláska a sebe přijetí. Tím lze docílit vysněné postavy. Dosáhněte své vysněné váhy pomocí sedmi pravidel! Sedm pravidel, která autor s úspěchem používal, popsal v této knize. Najdete v ní všechno,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 7 úspěšných pravidel k získání vysněné postavy je 138 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.