6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý den se můžeme rozhodnout, že změníme své životy a nepotřebujeme k tomu na sobě tvrdě roky pracovat. Stačí šest minut denně! 6 minut denně změní váš život k nepoznání A je to i mnohem efektivnější. To potvrzuje rovněž moderní výzkum mozku: pravidelné malé dávky cvičení, při kterém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 6minutový kouč - Najdi skutečnou sebedůvěru! je 220 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.