77 pravidel pro úspěšná přání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

77 pravidel pro úspěšná přání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
77 pravidel pro úspěšná přání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Není skladem

77 pravidel pro úspěšná přání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 pravidel pro úspěšná přání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 pravidel pro úspěšná přání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 pravidel pro úspěšná přání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přát si můžete v každém věku – lhostejno, zda jste dítě, nebo stařec, teenager, nebo v nejlepších letech. Ať objednáváme, přejeme si nebo pochybujeme – vše probíhá výhradně podle zákona přitažlivosti. A fascinující je, že úspěšná přání nemají žádné hranice. Přát si můžete prakticky cokoliv –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 77 pravidel pro úspěšná přání je 339 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.