21 způsobů, jak najít lásku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

21 způsobů, jak najít lásku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
21 způsobů, jak najít lásku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem

21 způsobů, jak najít lásku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

21 způsobů, jak najít lásku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

21 způsobů, jak najít lásku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hledání a nalezení lásky: „21 způsobů, jak najít lásku“ je filozofií života v nejlepším slova smyslu. Velmi osobní aotevřený, inspirující, realistický a citlivý autor Pierre Franckh vyjadřuje své pochopení povaze lásky. Klíč k lásce leží v nás samých Klíč k opravdové lásce leží v každém člověku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 21 způsobů, jak najít lásku je 242 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.