Abeceda personalisty 2025

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 637 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abeceda personalisty 2025 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
637 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda personalisty 2025 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
660 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Abeceda personalisty 2025 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
733 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda personalisty 2025 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
733 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda personalisty 2025 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
672 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autoři: JUDr. Dominik Brůha, Ph.D., JUDr. Petr Bukovjan, Mgr. Dana Roučková, Mgr. Zdeněk Schmied, RNDr. Petr Beránek, Mgr. Tomáš Liškutín, Bc. Zdeněk Šenk, Mgr. Aleš Kalvoda, Mgr. Iveta Chmielová Dalajková, LL.M., JUDr. PhDr. Jiří Valenta Tato unikátní průřezová příručka je určena všem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abeceda personalisty 2025 je 687 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.