Agent na chodníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agent na chodníku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agent na chodníku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agent na chodníku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agent na chodníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Agent na chodníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na základě sociologie Anthony Giddense hledám novou perspektivu pro porozumění současnosti. Ukazuji, že současný řád má svébytnou podobu. Není založen na regulaci jednání. Vychází spíše z rozvoje lidských možností, který jej činí závislým na technických prostředcích a infrastruktuře. Nový řád…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agent na chodníku je 352 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.