Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otázka autokefality ukrajinské pravoslavné církve zdaleka přesahuje hranice církevního života. Prezident Petro Porošenko ji charakterizoval jako zásadní věc nejen pro nezávislost a národní bezpečnost své země, ale i pro světovou geopolitiku. Z historického hlediska měla dle Porošenka přinést…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boj o svatého Vladimíra - Křesťanství a nacionalismus v zápase o ukrajinskou autokefalitu je 209 Kč

Výběr knih autora Josef Mlejnek jr.

Zobrazit všechny knihy autora Josef Mlejnek jr.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.