Antropologie a etnicita: fakta, mýty a kognice - O etnicitě pro mírně pokročilé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antropologie a etnicita: fakta, mýty a kognice - O etnicitě pro mírně pokročilé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropologie a etnicita: fakta, mýty a kognice - O etnicitě pro mírně pokročilé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropologie a etnicita: fakta, mýty a kognice - O etnicitě pro mírně pokročilé koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antropologie a etnicita: fakta, mýty a kognice - O etnicitě pro mírně pokročilé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Krátký popis
Marek Jakoubek ve své intelektuálně provokativní knize nabízí kritický pohled na slavnou publikaci Fredrika Bartha Ethnic Groups and Boundaries, která je považována za jednu z klíčových zakladatelských prací v oblasti studia etnicity. Úspěch a zásadní pozici Barthovy práce chápe Jakoubek jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antropologie a etnicita: fakta, mýty a kognice - O etnicitě pro mírně pokročilé je 184 Kč

Výběr knih autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.