Broučku a cvoku přenáramný…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Broučku a cvoku přenáramný… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Broučku a cvoku přenáramný… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Broučku a cvoku přenáramný… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Není skladem

Broučku a cvoku přenáramný… koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Broučku a cvoku přenáramný… koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Broučku a cvoku přenáramný… koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dochované dopisy česko-římského teologa a katolického kněze Vladimíra Boublíka přinášejí fascinující pohled na život člověka, který se od chlapeckých let připravoval na kněžství. Rok 1948 pro něj však znamenal zásadní zlom. Po zatčení, dvouletém věznění, nucených pracích a na vojně u PTP v něm…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Broučku a cvoku přenáramný… je 338 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.