Akademická věž ze slonoviny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 310 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akademická věž ze slonoviny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Akademická věž ze slonoviny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická věž ze slonoviny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická věž ze slonoviny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická věž ze slonoviny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha si klade otázku po vzájemném vztahu akademických samosprávných privilegií a společenské zodpovědnosti vysokých škol. Přináší tím historické argumenty a zkušenosti do aktuálně probíhající debaty o stavu a perspektivách vysokého školství. Autoři zkoumají cestu, kterou prošlo tuzemské vysoké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akademická věž ze slonoviny je 338 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Fasora, Anna Pečinková, Zdenka Stoklásková

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.