Aká drahá je intuícia?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 378 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aká drahá je intuícia? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aká drahá je intuícia? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dan Ariely vo svojej prelomovej knihe Aké drahé je zadarmo odhalil viaceré predsudky, ktoré nás vedú k nerozumným rozhodnutiam. Teraz v novej knihe odhaľuje prekvapivé negatívne a pozitívne účinky, ktoré môže mať iracionalita na náš život. Okrem iného sa zaoberá aj týmito otázkami: Prečo môžu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aká drahá je intuícia? je 333 Kč

Výběr knih autora Dan Ariely

Zobrazit všechny knihy autora Dan Ariely
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.