Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku.
Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.
Odborník na ľudskú iracionalitu sa vo svojej najnovšej knihe
zameral na to, ako a prečo klameme – nielen ostatných, ale aj sami
seba. Odpovedá na mnohé otázky: Nakoľko nás ovplyvňuje šanca, že
nás pri tom chytia? Robí náboženstvo ľudí lepšími alebo horšími?
Prečo toľko pokusov schudnúť končí…
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své
práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od
ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost
zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější
je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují
průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme,
závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový
marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující
mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou
specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší
alespoň 80 % našich prodejů.
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...