Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
85 Kč
Není skladem

Krátký popis
Badly mal bezstarostný život až pokiaľ sa starší netopieri nerozhodli zrušiť dvojročný odklad po škole s povinnosťou okamžitého nástupu do zamestnania. V tom čase sa však úplnou náhodou dostane medzi agentov MIBat (Britská letecká netopieria tajná služba), ktorí sa už dlhé roky pokúšajú dolapiť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom je 155 Kč

Výběr knih autora Mary Roe

Zobrazit všechny knihy autora Mary Roe
Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.