Alena Vránová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alena Vránová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Alena Vránová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alena Vránová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alena Vránová koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alena Vránová koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alena Vránová koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alena Vránová koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Česká herečka Alena Vránová se zapsala do srdcí několika generací diváků jako Pyšná princezna. Krasomila ji proslavila a nespravedlivě zastínila její další role, přestože divadelní, filmová, televizní a rozhlasová kariéra Aleny Vránové je mnohem bohatší, úctyhodnější a pestřejší. V knize najde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alena Vránová je 311 Kč

Výběr knih autora Jakub Horváth

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Horváth
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.