Alexandr Stich. Sabina – Němcová – Havlíček a jiné textologické studie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alexandr Stich. Sabina – Němcová – Havlíček a jiné textologické studie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čtveřice textů v žánrovém rozpětí od krátkého článku po knižní studii nabízí pohled na Alexandra Sticha mj. jako na teoretika textologie, propojované vždy s dalšími disciplínami - s lingvistikou, stylistikou, historií aj.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alexandr Stich. Sabina – Němcová – Havlíček a jiné textologické studie je 202 Kč

Výběr knih autora Michal Charypar

Zobrazit všechny knihy autora Michal Charypar
Výběr knih vydavatele Ústav pro českou literaturu AV

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.