Aliččina dobrodružství v Divukraji

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aliččina dobrodružství v Divukraji koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aliččina dobrodružství v Divukraji koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aliččina dobrodružství v Divukraji koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aliččina dobrodružství v Divukraji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
107 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aliččin příběh fascinuje generace dětí i dospělých od svého prvního vydání v roce 1865 až do dnešních dnů. V knize se mísí autorova originální představivost s typicky anglickým smyslem pro humor, vše okořeněno jazykovými i logickými hříčkami, v nichž se nezapře původní spisovatelova profese…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aliččina dobrodružství v Divukraji je 124 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele Mojeknihy.eu

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mojeknihy.eu
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.