All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem

All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace se snaží zaplnit mezeru ve výzkumu politické reprezentace žen na obecní úrovni v České republice a na Slovensku. V úvodních částech jsou představeny základní teoretické přístupy, které jsou pro vysvětlování různé míry úspěšnosti žen ve volbách užívány v zahraniční literatuře, a to na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All The Women Gone? Women’s Political Representation in Local Councils of Czech and Slovak Towns, 1994–2014 je 170 Kč

Výběr knih autora Petr Bláha

Zobrazit všechny knihy autora Petr Bláha
Výběr knih vydavatele Univerzita J.E. Purkyně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita J.E. Purkyně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.