Es sieht Schlimm aus in der Welt

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 121 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Es sieht Schlimm aus in der Welt koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Es sieht Schlimm aus in der Welt koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Es sieht Schlimm aus in der Welt koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Publikace interpretuje podrobně osm z celkem 21 rozhlasových her německé básnířky Marie Luise Kaschnitzové (1901-1974). Publikace se věnuje jejich genezi (zpracované především na základě materiálů z Německého literárního archivu v Marbachu), dále jejich vztahům jak k ostatním dílům autorky,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Es sieht Schlimm aus in der Welt je 126 Kč

Výběr knih autora Jana Hrdličková

Zobrazit všechny knihy autora Jana Hrdličková
Výběr knih vydavatele Univerzita J.E. Purkyně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita J.E. Purkyně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.