Konojedská preludia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konojedská preludia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Konojedská preludia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konojedská preludia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konojedská preludia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konojedská preludia koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konojedská preludia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Publikace je kritickým katalogem k výstavě Konojedská preludia mapující vybrané momenty z historického vývoje a památkového fondu Konojed a jejich okolí. Výstava i katalog byly realizovány v rámci projektu NAKI Hortus Montius Mediorum – Dokumentace, výzkum a prezentace kulturního dědictví…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konojedská preludia je 275 Kč

Výběr knih vydavatele Univerzita J.E. Purkyně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita J.E. Purkyně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.