Interpretace a kritika díla Jana Husa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Interpretace a kritika díla Jana Husa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Interpretace a kritika díla Jana Husa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Interpretace a kritika díla Jana Husa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Interpretace a kritika díla Jana Husa - Šimsa Martin. Kniha přibližuje a kriticky interpretuje dílo Jana Huse prostřednictvím čtyř různě zaměřených oddílů. V prvním je zkoumáno dílo Jana Husa, ve druhém proces, odsouzení a upálení, ve třetím recepce, tedy druhý život, ve čtvrtém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Interpretace a kritika díla Jana Husa je 287 Kč

Výběr knih autora Martin Šimsa

Zobrazit všechny knihy autora Martin Šimsa
Výběr knih vydavatele Univerzita J.E. Purkyně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita J.E. Purkyně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.