Design Ústí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 510 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Design Ústí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
510 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Design Ústí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Design Ústí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
436 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Design Ústí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
451 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Design Ústí - Kolečková Zdena;Kolečko Michal;neuveden. Kniha byla odbornou porotou soutěže Nejkrásnější české knihy roku 2015 vybrána mezi 10 nejkrásnějších knih o výtvarném umění a získala Cenu Svazu polygrafických podnikatelů 2. místo za precizní způsob knihařského zpracování a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Design Ústí je 480 Kč

Výběr knih vydavatele Univerzita J.E. Purkyně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita J.E. Purkyně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.