Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha věnuje pozornost čtenářské recepci renesančních rytířských příběhů španělského Zlatého věku v Evropě a v kulturním a literárním prostředí českých zemích 16.–19. století. Na základě dochovaných knih, knižních sbírek i knihovních katalogů sleduje proměny a čtenářský ohlas tohoto velice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století je 352 Kč

Výběr knih vydavatele Veduta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Veduta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.