Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620 - Uhlíř Dušan. Bitva na Bílé hoře bývá označována jako největší prohra českých dějin, jako národní tragédie nejhoršího dosahu. Málokteré bitvě byl přisuzován tak tragický význam jako této krátké vojenské srážce, která netrvala ani celé dvě hodiny. A to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bitva na Bílé hoře 8. 11. 1620 je 121 Kč

Výběr knih autora Dušan Uhlíř

Zobrazit všechny knihy autora Dušan Uhlíř
Výběr knih vydavatele Veduta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Veduta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.