Bitva o Prahu v roce 1648

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bitva o Prahu v roce 1648 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva o Prahu v roce 1648 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva o Prahu v roce 1648 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva o Prahu v roce 1648 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bitva o Prahu v roce 1648 - Kilián Jan;Kilián Jan. V době, kdy už ve vestfálských městech několik let jednali diplomaté válčících států o míru, vpadl do špatně chráněného Českého království švédský generál Hans Christoph Königsmarck a v létě 1648 směle zaútočil přímo na jeho srdce,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bitva o Prahu v roce 1648 je 121 Kč

Výběr knih autora Jan Kilian

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kilian
Výběr knih vydavatele Veduta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Veduta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.