Bílá vrána v černém šatě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílá vrána v černém šatě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá vrána v černém šatě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá vrána v černém šatě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá vrána v černém šatě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Senátor, poslanec, národohospodář, družstevní pracovník, publicista, mecenáš, filantrop, funkcionář mnoha spolků a organizací, církevní reformátor, arcibiskupský a biskupský kandidát, ale především katolický kněz na jihočeském venkově. Tím vším byl František Jan Kroiher. Jaké životní osudy ho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílá vrána v černém šatě je 132 Kč

Výběr knih autora Jiří Cukr

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Cukr
Výběr knih vydavatele Veduta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Veduta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.