... a to je blues

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

... a to je blues koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... a to je blues koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... a to je blues koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Antologie textů blues a o blues v sobě zahrnuje písňové texty, básně, drobné prózy, ukázka z rozhlasové hry nebo vzpomínky muzikantů, týkající se tohoto hudebního žánru.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ... a to je blues je 196 Kč

Výběr knih autorů Michal Šanda , Ondřej Bezr

Zobrazit všechny knihy autora Michal Šanda, Ondřej Bezr
Výběr knih vydavatele Veduta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Veduta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.