Abeceda personalisty 2023

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 676 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abeceda personalisty 2023 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
676 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda personalisty 2023 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
595 Kč
Není skladem

Abeceda personalisty 2023 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
614 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato praktická příručka je určena především personalistům, ale také širšímu okruhu uživatelů, kteří se zabývají personalistikou, např. manažerům a jejich asistentům či asistentkám, podnikovým právníkům, vedoucím zaměstnancům na všech stupních řízení v rámci zaměstnavatele, účetním, odborovým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abeceda personalisty 2023 je 628 Kč


Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.