Aforismy pro čtenáře s IQ vyšším než nízkým

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aforismy pro čtenáře s IQ vyšším než nízkým koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aforismy pro čtenáře s IQ vyšším než nízkým koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aforismy pro čtenáře s IQ vyšším než nízkým koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
V již šesté sbírce aforismů osvědčeného autora tohoto krátkého satirického útvaru čtenář nalezne celkem čtrnáct tematických okruhů. Vtipné a stručné postřehy k zamyšlení Předkládá k zamyšlení vtipné a stručné postřehy mimo jiné o pravdě a lži, o penězích, majetku, práci a kariéře, o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aforismy pro čtenáře s IQ vyšším než nízkým je 187 Kč

Výběr knih autora Jan Sobotka

Zobrazit všechny knihy autora Jan Sobotka
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.