Dělat jako Buddha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dělat jako Buddha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dělat jako Buddha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aniž by kdy Buddha vkročil do kanceláře, věděl, že bude-li lidem ukazovat, jak správně pracovat, pomůže jim nalézt stezku k probuzení. Užíváte si svou práci? Nyní potřebujeme jeho rady více než kdy dříve. Až příliš mnoho z nás pracuje přesčas a potýká se s náročnými šéfy i kolegy a neustálým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dělat jako Buddha je 152 Kč

Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.