GDPR v personalistice 2022

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 310 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

GDPR v personalistice 2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
GDPR v personalistice 2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

GDPR v personalistice 2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

GDPR v personalistice 2022 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

GDPR v personalistice 2022 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

GDPR v personalistice 2022 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovněprávní oblast představuje významnou oblast zpracování osobních údajů, která se dotýká velké části společnosti. Blíže ke struktuře a obsahu knihy Pravidla ochrany osobních údajů, jež stanovuje GDPR, je nutné aplikovat nejen u aktivních zaměstnanců, ale i u uchazečů a též na zpracování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy GDPR v personalistice 2022 je 320 Kč

Výběr knih autora Jiří Žůrek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žůrek
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.