Vyhrajte boj o štíhlé tělo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vyhrajte boj o štíhlé tělo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vyhrajte boj o štíhlé tělo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přestaňte bojovat se svou váhou a jednou provždy zhubněte s pomocí tohoto smysluplného plánu od americké odbornice na zdravý životní styl, wellness a hubnutí: Jillian Michaels. Pomohla již milionům lidí shodit nadbytečné kilogramy a cítit se skvěle a nyní může pomoci také vám. Další kniha o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vyhrajte boj o štíhlé tělo je 84 Kč

Výběr knih autora Jillian Michaels

Zobrazit všechny knihy autora Jillian Michaels
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.