Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem

Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pojednává o energetické medicíně, přináší nový pohled na sedm center duchovní a fyzické síly v těle a citlivě spojuje moudrost tří duchovních tradic: symbolickým jazykem hinduistických čaker, křesťanskou svátostí a kabalistického Stromu života popisuje sedm fází, kterými musí každý člověk…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anatomie ducha - Sedm úrovní síly a léčení je 294 Kč

Výběr knih autora Caroline Myssová

Zobrazit všechny knihy autora Caroline Myssová
Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.