Blaženost vnitřního ohně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blaženost vnitřního ohně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Blaženost vnitřního ohně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Blaženost vnitřního ohně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Blaženost vnitřního ohně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blaženost vnitřního ohně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blaženost vnitřního ohně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blaženost vnitřního ohně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve svém klasickém bestselleru Úvod do tantry nabídl lama Ješe hluboký a průzračný vhled do sofistikovaných metod tibetské buddhistické tantry. Kniha Blaženost vnitřního ohně, obsahující poslední významný výklad nauky od tohoto velkého lamy, před námi otevírá svět pokročilých praxí adeptů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blaženost vnitřního ohně je 325 Kč

Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.