Boží člověk Issa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boží člověk Issa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Boží člověk Issa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

Boží člověk Issa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boží člověk Issa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tvorbu jednoho z nejlepších japonských básníků "božího člověka" Kobajaši Issy (1763 - 1827) zná český milovník japonské poezie již z oblíbeného výboru Pár much a já (DharmaGaia 1996). Jeho haiku, zaměřená převážně na přírodní motivy (měsíc, květy, vítr, voda, zvířata, hmyz, ale i lidé, strašáci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boží člověk Issa je 212 Kč

Výběr knih autora Issa Kobajaši

Zobrazit všechny knihy autora Issa Kobajaši
Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.