Bezstarostně a důstojně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bezstarostně a důstojně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezstarostně a důstojně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezstarostně a důstojně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezstarostně a důstojně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bezstarostně a důstojně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tsoknyi Rinpočhe (nar. 1966 v Nepálu) je v současnosti jedním z nejproslulejších mistrů tibetského buddhismu. Již více než dvacet let předává studentům z celého světa učení o nejvnitřnější podstatě lidské mysli. Je oceňován pro přístupný styl výkladu učení, výborný a sebekritický smysl pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bezstarostně a důstojně je 241 Kč

Výběr knih autora Tsoknyi Rinpočhe

Zobrazit všechny knihy autora Tsoknyi Rinpočhe
Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.