Anička a babička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anička a babička koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a babička koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a babička koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a babička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sedm dní her malé holčičky u babičky v zimě na horách a sedm nejkrásnějších mysticko-magických pohádek podle českých klasiků (O sedmi havranech; Pták Ohnivák, liška Ryška etc.; Princ Bajaja; Zlatovláska; Tři zlaté vlasy děda Vševěda; Dlouhý,Široký a Bystrozraký a O bílém hadovi).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anička a babička je 174 Kč

Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.