Berta Suttnerová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Berta Suttnerová koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berta Suttnerová koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berta Suttnerová koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berta Suttnerová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Krátký popis

Berta Suttnerová (Bertha von Suttner, 1843-1914), se narodila v Praze (tehdejším Rakouském císařství) jako komtesa Bertha Sophia Felicita Kinsky. Dostalo se jí perfektního vzdělání zejména ve hře na piano a zpěvu a mluvila šesti jazyky. Krátce spolupracovala v Paříži s vynálezcem dynamitu a…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Berta Suttnerová je 217 Kč

Výběr knih autora Petr Chrdle

Zobrazit všechny knihy autora Petr Chrdle
Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.