Basic Czech Conversation Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 35 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Basic Czech Conversation Guide koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Basic Czech Conversation Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Basic Czech Conversation Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Basic Czech Conversation Guide; Autor: Chrdlová Stanislava, Malovec Miroslav; Základní konverzace češtiny pro anglicky mluvící turisty. Nejdůležitější slova a slovní obraty v češtině včetně vysvětlení české výslovnosti. Anglickou část přeložil a českou výslovnost upravil Richard Howard.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Basic Czech Conversation Guide je 37 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Chrdlová, Miroslav Malovec
Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.