Bez viny?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez viny? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez viny? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez viny? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez viny? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bez viny? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hlavní hrdinové jsou různí, přesto však mají něco společného. Nacházejí se na životní křižovatce a bilancují svůj nepříliš uspokojivý osobní život, když jim osud za dramatických okolností nastíní možné řešení jejich situace. Všechny postavy jsou sympatické a uvěřitelné, snadno se s nimi můžeme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez viny? je 154 Kč

Výběr knih autora Ivan Kašpárek

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Kašpárek
Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.