Atributy apoštolů a evangelistů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atributy apoštolů a evangelistů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Atributy apoštolů a evangelistů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atributy apoštolů a evangelistů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Není skladem

Atributy apoštolů a evangelistů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atributy apoštolů a evangelistů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atributy apoštolů a evangelistů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
104 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Atributy apoštolů a evangelistů - Ráczkevy-Eötvös Ágnes. Podrobný popis atributů jednotlivých apoštolů a evangelistů doplněný mnohými ilustracemi. Nezbytná pomůcka nejen každého návštěvníka kostelů, ale i zvídavého turisty, často stojícího před sochou či obrazem některého svatého,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atributy apoštolů a evangelistů je 107 Kč

Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.