Poslední potomci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední potomci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední potomci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Poslední potomci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední potomci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Poslední potomci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední potomci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V Owenově životě neběží nic správně už od chvíle, co jeho otec zemřel ve vězení, obviněný ze zločinu, o němž si je Owen jist, že ho nespáchal. Monroe, školní ajťák, mu však nabídne způsob, jak by mohl otcovo jméno očistit, a to když ho nechá použít Animus – zařízení, které uživatelům umožňuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední potomci je 161 Kč

Výběr knih autora Matthew J. Kirby

Zobrazit všechny knihy autora Matthew J. Kirby
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.