Atlas domácích zvířat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas domácích zvířat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích zvířat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích zvířat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích zvířat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Už po tisíce let jsou zvířata přirozenou součástí našeho života. Obklopují nás nejen venku, ale také si je přinášíme do svých domovů, kde se o ně staráme a opečováváme je. Atlas domácích zvířat má za úkol přinést svému čtenáři jak základní informace o chovu různých zvířat, tak také nepřeberné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas domácích zvířat je 228 Kč

Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.