Adventní kalendář plný pohádek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 472 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adventní kalendář plný pohádek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
472 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Adventní kalendář plný pohádek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
564 Kč
Není skladem

Adventní kalendář plný pohádek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventní kalendář plný pohádek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
499 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvacet čtyři známých klasických pohádek se schovává za okénky tohoto adventního kalendáře, který vám i vašim dětem zpříjemní čekání na Vánoce. Stačí jen otevřít každý den jedno okénko a společně se začíst. Na konci některých pohádek třeba najdete i malé překvapení. Pohádky ilustroval Adolf…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adventní kalendář plný pohádek je 540 Kč

Výběr knih autora Adolf Dudek

Zobrazit všechny knihy autora Adolf Dudek
Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.