Atlas jedlých rostlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas jedlých rostlin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas jedlých rostlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas jedlých rostlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Baví vás přicházet v kuchyni na stále nové chutě? Pak je pro vás tento atlas jako dělaný. Najdete v něm totiž popis 120 druhů rostlin, které můžete jednoduše přidat do různých pokrmů a obohatit tak vám již známá jídla. Většinu bylin naleznete ve volné přírodě a některé z nich můžete dokonce s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas jedlých rostlin je 235 Kč

Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.