100 nej cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 nej cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 nej cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 nej cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
100 nej cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obliba elektrokol u nás stále roste. V knize 100 nejkrásnějších cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku vám přinášíme 100 jedinečných výletů s popisem trasy, užitečnými tipy a odkazy na zajímavá místa či památky, podrobnými radami pro cyklisty včetně informací, kde se dají dobít nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 nej cyklovýletů na e-kolech po Moravě a Slezsku je 185 Kč

Výběr knih autora Ivo Paulík

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Paulík
Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.